Archive for the tag 'ботаническа градина'

май 15 2017

Лазурният бряг с деца (4 ден): Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако. Днес сме на разходка в Кан, Антиб и Ез. Приятно четене: Ден 4, Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез 01.07.2015 г. част четвърта на Лазурният бряг с деца Ден 4, Кан, Маринеленд в Антиб, Ез 01.07.2015 г. Този […]

мар. 20 2017

Република Абхазия (Грузия) или непознатата земя оттатък Черно море (9 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме за кратко Кавказката седмица, в която обръщаме повечко внимание на страните от другата страна на Черно море. Следва продължението на пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение). След това започнахме от Средиземноморското крайбрежие на Турция за да продължим […]

февр. 16 2015

Рио де Жанейро (1): Olà Rio!

Светът е такъв днес, че провеждащият се в момента карнавал в Рио едва ли интересува някого, но това не значеи, че ние няма да отидем до най-големия град в Бразилия. Наш водач ще бъде Атанас. Приятно четене: Рио де Жанейро част първа Olà Rio! Paris Charles de Gaulle Airport е добре уредено летище, с много […]

ян. 16 2014

Пътепис Шри Ланка (5): Негомбо и Канди

Продължавеме с пътеписа на Бале за пътуването му из Индия, който по обективни причини от днешната пета част се превръща в Пътепис Шри Ланка. В първата част тръгнахме от Берлин, през Бомбай, стигнахме Кочи. После пътуването ни продължи с влак шеста класа от Алува до Алепей, а за последно освен Алепей, разгледахме и местните влажни […]