Archive for the tag 'Блед'

Ное. 18 2016

С Голф до Португалия (1): Любляна, Блед и Венеция

Започваме едно пътешествие до най-западната точка на нашия континент – по пътя към Португалия наш водач ще бъде Иван. Започваме с Любляна, Блед и Венеция. Приятно четене: С Голф до Португалия част първа Любляна, Блед и Венеция Здравейте, любители на пътешествията! Тази година беше много благосклонна към мен по отношение на пътуванията. След като през […]

авг. 20 2015

Към връх Гросглокнер в Алпите

Георги ще ни води на поход към австрийските Алпи и техния най-висок връх – Гросглокнер. Приятно четене: Приказната Словения, връх Гросглокнер и Мюнхен 4 км и 7 часа чакане предшестваха пътешествието из красивите Алпи Приятели от Кюстендил, София и Ямбол осъществихме вълнуващо лятно пътуване до Австрия и Германия, гарнирано с посещение на любима наша дестинация […]

февр. 27 2012

Добре, че мечтите ни не свършват(1): Залцбург

От днес започваме една обиколка из Европа. Неделчо ще бъде наш водач. Започваме със словенския Блед, Залцбург и Кьонигзее в Бавария. Приятно четене: Добре е, че мечтите ни не свършват част първа: Блед и Залцбург Знам си, че и този път ще стана преди часовника, но нищо нека звънне и той. Тръпката преди тръгване не […]

ян. 04 2012

Словения през зимата (1): Блед и околностите

Пътеписът днес ще ни води до една от симпатичните непознати на Балканите* – Словения. Ико ще ни води до зимен Блед. Приятно четене: Словения през зимата част първа: Блед и околностите Преди около месец-месец и половина, Софито ми каза, че иска да ходи на анимационния фестивал Animateka в Любляна. С Вили не се чудихме много […]