Archive for the tag 'Бирма'

апр. 10 2017

Мианмар: От Таму към Мандалай (част 18 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После направихме няколко трека […]

Ное. 09 2015

Бирма 2015 (3)

Завършваме пътешествие из Бирма заедно заедно Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая, после отидохме до Мандалей и планината Попа, а днес сме в Баган и Янгон Приятно четене: Бирма 2015 част трета Баган и Янгон Баган Пътят към Баган, на брега на река Айервади е предимно нанадолнише. Плавно и приятно. Без особени […]

окт. 19 2015

Бирма 2015 (2)

Продължаваме с велосипедното ни пътешествие из Бирма заедно с Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая. Днес ще отидем до Мандалей и планината Попа. Да, знам, че ги чувате за пръв път 🙂 Приятно четене: Бирма 2015 част втора Пътят към Мандалей и планината Попа Бардът на британския империализъм Ридиард Киплинг е възпял […]

окт. 05 2015

Бирма 2015 (1)

Днес Домосед ще открие нова за нашия сайт страна – Бирма, овреме преименувана на Мианамар от местната хунта, преди българските преводачи-редактори-журналисти да я прекръстят на Бурма. Което всъщност е и единственото добро от хунтата 🙂 Приятно четене: Бирма 2015 част първа Янгон – Шве Ин Таин – Калау – езеро Инле – Пиндая Янгон В […]