Етикети: бира

Trdel – Трънделника – козуначени коминчета – Разходка до Бирена Прага, Чехия 3

Една разходка до Бирена Прага (1): По музеите и улиците

Внимание: т.к.в разказа се споменават вещества, забранени за непълнолетни, поставям знак 18 Скъпи читатели под 18 години – попитайте първо баща си и/или майка си, дали ви позволяват да четете след този знак: С...

Дворец в Донгдемон, Сеул - Корея 3

Сеул и Банкок (3 част на Мини околосветско пътешествие)

Продължваме, за да завършим околосветско пътешествие с Бале. Започнахме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи, бяхме в Хонконг и Токио, а днес – в Сеул и в Банкок, след което ще...

Морето и плажа на Аспровалта, Гърция 1

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших,...

Октоберфест, Мюнхен 2

Баварските замъци и Октоберфест (3): Oktoberfest в Мюнхен

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзеер после разгледахме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау, а днес вече сме на Октоберфеста в Мюнхен! Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора...

Мост – Вроцлав, Полша 4

За джуджетата на Вроцлав (Полша – 1 част)

Днес Деси ще ни води до Полша – като за начало ще разгледаме Вроцлав. Приятно четене: За джуджетата на Вроцлав и някои други градски обитатели в Полша част първа Вроцлав Магистрали и винетки След...

Енисей – край Абакан, Хакасия – Русия 3

Абакан (2): Околностите на столицата на Хакасия

Днес с Живко ще продължим обиколката си из Абакан, с който вече се запознахме, и околностите му. Приятно четене: Приятно четене: Абакан Република Хакасия, РФ част втора Околностите на столицата на Хакасия Черногорск се...