Archive for the tag 'Берлин'

сеп. 30 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (2): Дрезден, Берлин и Гьотеборг

Пътят на нашите смели плевенчани към нос Северен (Нордкап) в Норвегия след Словакия и Чехия, ще премине през Германия и Швеция. Приятно четене: Дрезден, Берлин и Гьотеборг част втора на Плевенчани отвъд Полярния кръг Тръгнахме от Прага и след стотина километра минахме границата с Германия: Явно Голф 3 с българска регистрация е съмнителна гледка и […]

авг. 18 2015

Пътят към Копенхаген (1 част на Екскурзия из Скандинавия)

Влади тръгва на екскурзия из скандинавските страни. Днес ще минем пътя от София до Копенхаген с миниатюрен бус. Какво му се случи ли? Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част първа Пътят към Копенхаген С този пътепис ще се опитам да пресъздам атмосферата и светлината, в която видях посещаваните от мен страни, градове и забележителности. Няма […]

юли 22 2015

Влюбена в Берлин

А днес Светла ще ни води до Берлин. Колкото и да е бомбардиран, разделян, блокиран, сриван, обединяван, оплюван, застрояван – Берлин е един странно вълшебен град. Странно – защото не мога да разбера защо е вълшебен – но пък Светла ще опита да го обясни 🙂 Приятно четене: Не знам точно кога и как човек […]

мар. 05 2015

Бале в Централна Америка (1): Панама

Нашият приятел Бале си взе шапката и замина за Панама и Коста Рика. Да видим какво ще му се случи там 🙂 Приятно четене: Панама част първа от Приключенията на Бале в Централна Америка В Берлин изви страшна буря и казаха, че отменят всички полети. След малко обаче ни подкараха към самолета и търчахме като […]