Archive for the tag 'Белорусия'

юни 22 2015

Към малко познатата Беларус и всеизвестната Москва на 4 колела

Така се случи, че тази година няколко наши автора решиха да поемат към Белорусия и Русия. Днес, по повод включването на СССР в Антихитлеристката коалиция на 22 юни 1941г , ще минем по пътя на немската армия, дала повода за това съюзничество 😉 Приятно четене: Към малко познатата Белорусия и всеизвестната Москва на 4 колела […]

май 26 2015

До Финландия на Голф (2): Белорусия

Продължаваме по пътя за Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, а днес продължаваме през Белорусия. Приятно четене: Белорусия (Беларус) част втора на До Финландия на Голф Първата ни спирка в Беларус беше град Брест Минахме транзитно през Полша, за да избегнем лошите украински пътища към беларуската граница. Посетихме мемориалния […]

авг. 27 2014

Беларус (Белорусия) и замъкът Мир (3): От Мир към Русия

Продължаваме с пътуването на Тони през Белорусия. Запознахме се как да си извадим белоруск виза и стигнахме до замъка Мир, който разгледхаме подробно. Днес ще поемем по пътя на Наполеон в посока Русия. Приятно четене: Приятно четене: Беларус (Белорусия) и замъкът Мир част трета От Мир към Русия След като приключихме с […]

авг. 20 2014

Беларус (Белорусия) и замъкът Мир (2): Замъкът в Мир

Продължаваме с пътуването на Тони през Белорусия. Миналия път се запознахме как да си извадим белоруск виза и стигнахме до замъка Мир. Днес ще разгледаме замъка подробно. Приятно четене: Беларус (Белорусия) и замъкът Мир част втора Замъкът в Мир Ето и пътя към кулите и кулите отвътре. Това въже държеше нещо […]