Archive for the tag 'Белград'

май 10 2016

Уикенд в Белград (2): Калемегдан

Уикендът на Влади в Белград, който започна с кръчмите на Скадарска, днес ще завърши с разходка из центъра на града. Приятно четене: Уикенд в Белград част втора Калемегдан Ставам на сутринта в 6:30 ч и се подготвям за сутрешната закуска. Слизам малко след 7 и се залавям да опитам колкото се може повече неща от шведската […]

апр. 12 2016

Уикенд в Белград (1): По кръчмите на Скадарска

Днес Влади ще ни води на разходка до Белград. Приятно четене и помнете: Няма Югославия – вече двайсетина години – и Народна банка на Югославия също няма 😉 А бай Ганьо – има 🙂 Приятно четене: Уикенд в Белград част първа По кръчмите на Скадарска Пролет пукна и Влади хукна – на Балканска разходка през […]

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

авг. 18 2015

Пътят към Копенхаген (1 част на Екскурзия из Скандинавия)

Влади тръгва на екскурзия из скандинавските страни. Днес ще минем пътя от София до Копенхаген с миниатюрен бус. Какво му се случи ли? Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част първа Пътят към Копенхаген С този пътепис ще се опитам да пресъздам атмосферата и светлината, в която видях посещаваните от мен страни, градове и забележителности. Няма […]