Archive for the tag 'Бахчисарай'

юни 04 2017

Полуостров Крим – приключване на обиколката и по пътя към Донбас (12 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север из окупационнните зони в Европа с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение). След това започнахме от Средиземноморското крайбрежие на Турция за да продължим към Кападокия и да направим обиколка на Източна Турция. Продължихме с разглеждането на Грузия и […]

февр. 10 2017

Крим, Бахчисарай: Ханският дворец и фонтана на сълзите

Днес Цветан отново ще ни води до Крим – място, което, ако решите да посетите, трябва да вземете разрешение от Украйна – руска виза няма да ви е достатъчна: руската власт над Крим е призната за окупационна от ООН, заради което руските и укрански официални и неофициални лица, признати за виновни за окупацията от страна […]

Ное. 28 2016

Успенският пещерен манастир (Крим, Украйна)

Днес Цветан ще ни води до Крим – до Успенския пещерен манастир край татарското градче Бахчисарай. Внимание: Описаният маршрут за влизане в Крим (през порт Кавказ) нарушава законите на Украйна и може да доведе до съдебно преследване за незаконно преминаване на границата! Законният начин за влизане в Крим е през граничните пунктове на Украйна и […]

май 14 2014

Украйна на мотор, 2013 (10): Крим: Бахчисарай и Чифут кале

Продължаваме с обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса,  разгледахме центъра на Одеса,  отидохме до Музея за восъчните фигури в Одеса, а така също и на руска баня,  стигнахме до Любимовка на Крим, и Балаклава и  Ялта, а за последно тръгнахме в посока Бахчисарай. […]