Archive for the tag 'Батуми'

ян. 20 2018

Грузия: човек с мотоциклет (2): Местия

Започваме фактическата част от пътуване към Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, а днес вече сме в Кавказ – към селцето Местия. Приятно четене: Местия част втора на Грузия: човек с мотоциклет От Сарпи тръгнах към Батуми, но нямах намерение да оставам там. Батуми наистина е много красив град, но […]

Дек. 11 2017

Грузия: човек с мотоциклет (1): През Турция след преврата

Започваме още едно пътуване към Грузия – този път с мотора на Владимир Чорбаджийски. Първият етап, както винаги е преходът през Турция. А авторът минава оттам броени дни след неуспешния опит за преврат миналата година. Приятно четене: През Турция след преврата част първа на Грузия: човек с мотоциклет Началото Джвари, Гудаури, Степансминда, Вардзия, Омало… Странни […]

окт. 24 2017

С Голф из Кавказ (5): Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия

Завършваме пътуването с Голфа на Иван из Кавказ. То започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван, Армения и при хачкарите в Норатус, бяхме Тбилиси и Шеки, а така също и Баку. Днес сме в Грузия – в Гори, Местия, Ушгули и Батуми Приятно четене: Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия част пета […]

мар. 06 2017

Грузия и през Кавказка Русия (8 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Започваме една Кавказка седмица, в която ще обърнем повечко внимание на страните от другата страна на Черно море. Започваме с продължението на пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров Кипър(Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение). След това започнахме от Средиземноморското крайбрежие на Турция за да продължим […]