Archive for the tag 'Бар'

Дек. 09 2015

Манастирът Хорезу и Крайова (Из Карпатите на мотор – 5 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и започнахме обиколката си на крепостта (цитаделата) Алба Каролина в градчето Алба Юлия, която продължихме и разгледахме Сибиу. Третия ден от нашето […]

май 21 2015

Ново место и Постойна яма (Словения по празниците (1))

Влади ще ни разкаже за екскурзията си до Словения по време на майските празници – приятно четене: Ново место и Постойна яма част първа на Словения по празниците Пристигам в София от моя град предния ден, предвид ранното тръгване на другият ден. Лутам се по тесните и невзрачни задни улички в намиране на евтин хотел. […]

мар. 05 2015

Бале в Централна Америка (1): Панама

Нашият приятел Бале си взе шапката и замина за Панама и Коста Рика. Да видим какво ще му се случи там 🙂 Приятно четене: Панама част първа от Приключенията на Бале в Централна Америка В Берлин изви страшна буря и казаха, че отменят всички полети. След малко обаче ни подкараха към самолета и търчахме като […]

мар. 04 2015

Солун с влак

За тазгодишния Сирни Заговезни се качваме на влака за Солун и заедно с Влади отиваме на … сауна… и бар 😉 Приятно четене: Солун с влак Сирни Заговезни, 2015г Докато в България празнуват Сирни заговезни, аз реших да избягам за през двата почивни дни. Идеята ми беше да стигна до Солун, но се притеснявах дали […]