Archive for the tag 'Банкок'

мар. 30 2016

Тайланд – Лаос – Камбоджа (1): Пристигане в Банкок

С Атанас тръгваме на пътешествие из Индокитай 🙂 Започваме с Банкок, приятно четене: Пристигане в Банкок част първа на Тайланд – Лаос – Камбоджа И сега ми трепва сърцето като ми замирише на Азия. Или като я видя на сън. И усещам свобода… и безгрижие… и безкрайна доброта… Много пъти си събирах мислено куфарите, понякога […]

апр. 17 2015

Къщата на Джим Томпсън в Банкок

Днес Цветан ще ни води до едно местенце в Банкок, за което съм абсолютни сигурен, че никога не сте чували 🙂 Удобен повод да разберем с какво толкова се занимават резидентите на ЦРУ по време на шпионските си мисии 😉 Приятно четене: Къщата на Джим Томпсън в Банкок Jim Tomphson house Резиденцията на ЦРУ „Грешка […]

мар. 19 2010

Тайланд, будизъм и цветя !

Published by under Венци,Тайланд

Днес в много цвят Венци ще ни разкаже за Кралския дворец в Банкок и Ботаническата градина край Патая в Тайланд. Приятно четене:

Събота (28 Април 2007),време е за забележителности 🙂

След като извадих душата на шефчето ,че искам да видя будистки храмове, кандиса да ме води 🙂

Планът беше: първо Националния музей и после ако остане време и за Двореца на царя 🙂

Национален музей в Банкок

От музея не останах много очарован. Беше скучно и нямаше кой
знае какво за гледане.

Национален музей – Банкок, Тайланд

Отбора на КТМ също беше на посещение 😀

февр. 25 2010

Екскурзия до Патая (Тайланд)

Продължаваме с избрани части от големия пътепис на Радослав за Югоизточна Азия. Днес ще отскочим с него до един от известните курорти на Тайланд – Патая. Приятно четене:

Екскурзия до Патая

Междуградският автобус до Патая се хваща от Екамай (източната автогара) и пътува 2 часа дотам по магистралата. Нищо, че ни казаха погрешно, че пътят е 3 часа. С това частично знание излязохме в понеделник от хостела и стигнахме далече. Решихме да си вземем карта на градския транспорт, защото беше време да поемем нещата в наши ръце. Това стана в една книжарница на Као Сан, която миришеше на тоалетна и предлагаше всички комерсиални книги за момента плюс всякакви пътеводители и учебни помагала за езици. Картата се оказа супер объркана (каква не-изненада), но я все пак извлякохме полезна информация от нея. От Раджа-та в посока изток трябва да се хване автобус 15, да се слезе на площад Сиам, да се качиш на Небесния влак в посока изток и да слезеш на спирка Екамай. Елементарно, как не сме се сетили по-рано!

Хип-хоп в Тайланд

На стълбите на Небесния влак пак видяхме ученически музиканти, които бяха много добри и много ме зарадваха. Радостно бе и въздушното метро, защото е доста по-цивилизовано от автобусния градски транспорт. Преди качване питахме за информация на гишето, чиято господарка ни посъветва на разбираем английски да си вземем билети от машината. Там на екрана си избираш докъде искаш да отидеш и се изписва колко бата да вложиш в сделката. Вътре в мотрисата дори има екран с информация за следващата спирка, направо ни глезят вече! Сукуумвит, източният модерен квартал, си е съвсем друг Банкок.

Електронни игри в Банкок, Тайланд

Автогарата Екамай е скрита

и трябва да кривнеш малко от главния път, за да я намериш. Първо я подминахме, спряхме едно момиче и то ни каза откъде да минем. Тук не се плашат от чужденците като в туристическия център на града. Гарата изглеждаше доста скромна като за такъв огромен град, но така да бъде, не се оплакваме.