Archive for the tag 'Балканите'

апр. 14 2016

Фори из Балканите (6): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. После влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, продължихме из албанските планини,  спряхме при гораните – непризнатите от никого български мюсюлмани в Албания и Косово, а днес през Косово и Македония ще пътуваме към Обеля 😉  Приятно четене: Отново […]

мар. 14 2016

Фори из Балканите (4): Албания: Покрай езерото Комани

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. Миналия път влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, а днес продължаваме па чукарите на страната на орлите. Приятно четене: Албания – Покрай езерото Комани част четвърта на Фори из Балканите Сутрин е! Живи сме, значи всичко е […]

февр. 11 2016

Фори из Балканите (3): Албания: На гости на ходжата

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. Днес сме в Албания – при ходжата на село Тропоя. Приятно четене: Албания – На гости на ходжата част трета на Фори из Балканите Наоблякохме се набързо и подкарахме по чисто новия път надолу към Тропоя и Байрам Цури! Гледката […]

ян. 14 2016

Фори из Балканите (2): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и което продължава днес към Косово. Приятно четене: Косово част втора на Фори из Балканите Първоначалната ни идея беше да станем прилично рано, да пийнем по кафе за разсънване в съседното ресторантче, да си стегнем багажа и нейде най-късно 8 – 8.30 да […]