Archive for the tag 'Баку'

окт. 07 2017

С Голф из Кавказ (4): Баку, Азербайджан

Продължаваме с Голфа на Иван из Кавказ. Пътуване започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван и при хачкарите в Норатус. За последно бяхме Тбилиси и Шеки, а днес ще разгледаме Баку. Приятно четене: Баку, Азербайджан част четвърта на С Голф из Кавказ Както и очаквахме Баку бе много излъскан Излязохме за една […]

сеп. 17 2017

До Каспийско море и назад (2): Баку, Азербайджан

Продължаваме с пътуване на Любо до Каспийско море – започнахме с Грузия, а днес вече сме в столицата на Азербайджан – Баку. Приятно четене: До Каспийско море и назад автопътешествие през Грузия, Армения и Азербайджан с изкачване на връх Арагац в Армения част втора Баку, Азербайджан Ден 4 Отново страхотна утрин. В съседство до нас […]

Дек. 23 2015

С Опел до Средна Азия, 2015 (3): Азербайджан

Централноазиатското пътуване с опела на Валентин, след Украйна и руските кавказки републики достига до Азербайджан. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 трета част Азербайджан В предишните части от пътеписа „минахме“ през южна и източна Украйна, след което разгледахме южна Русия с нейното черноморско крайбрежие и републиките в северен Кавказ. Азербайджан Преминаването на границата […]

сеп. 24 2007

Баку през септември 2007г

Днес ще се разходим до бреговете на Каспийско море. Росица ще ни разкаже за Баку у Азербайджан. Приятно четене: Баку през септември 2007г И друг път се е случвало да казвам, че понякога пътят избира нас, а не ние него. Пътуването ми до Баку беше неочаквано и за самата мен. Новината ме събуди в една ранна неделна утрин и всичко останало се разви като в сън. За приготовления — виза, самолетен билет и красота, имах един следобед време. Приятелката ми ме попита дали случайно не съм добре […]