Archive for the tag 'Африка'

юни 17 2015

Андалусия с велосипед (6): С изглед към Африка

Константин продължава пътуването с велосипед през Андалусия – в началото тръгнахме от Малага и стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, прекарахме първите два дена в Севиля, а после и още един ден в града. След Севиля тръгнахме към Ел Куерво, а днес ще продължим към Пунта Палома Приятно четене: Андалусия с […]

апр. 06 2015

Малави

Откриваме нова за нашия сайт страна – Малави. Там ще ни води Христинка 🙂 Приятно четене: Малави Неповторимата Африка Не съм си представяла,че ще стигна до Африка и то на гости на дъщеря си. Неведоми са пътищата, които я отведоха в Малави, където работи и живее със семейството си. За тази малка страна почти никой […]

февр. 20 2015

Ботсвана и Замбия

Днес Иван и Петя ще ни прекарат по един рядко минавам от българи маршрут – през Ботсвана и Замбия на път към Малави. И все пак ще има и сафари 🙂 Приятно четене: Ботсвана и Замбия транзитно На път за Ботсвана водачите ни разказаха най-интересните детайли от съвременната им история, която е доста иронична […]

Дек. 08 2014

Сенегал (1): Сине Салум и Дакар

Калоян ще ни води в Африка – да видим в Сенегал как ще бяга от еболата 😉 Приятно четене: Сенегал първа част Сине Салум и Дакар В Сенегал пътувах от Гамбия два пъти – по земя и по въздух. Предварително си бях извадил виза от посолството им в Банджул (от Европа се вади в Париж), […]

« Newer Entries - Older Entries »