Етикети: Африка

Лагерен огън в пустинята – Оурзазат – Из Мароко с велосипед 10

Моето различно Мароко

Мишо днес ще ни представи чувството Мароко. Приятно четене: Моето различно Мароко Имало едно време трима мъже и всеки от тях искал плод, въпреки, че никой дори не бил виждал плодове… „За да усетиш...

Жени, Малави 0

Малави – на лов за вещици

Отдавна не бяхме пътували с Петя и Иван – днес с тях сме в Малави. Приятно четене: Малави – на лов за вещици Достигайки границата с Малави се подредихме чинно на опашка пред поредната...

Гибралтар 0

Гибралтар

„С питане до Цариград се стига“ е примерът, който ще следваме за да намерим днешната ни цел – Гибралтар. Питащият ще бъде Данаила 🙂 Приятно четене: Гибралтар – Несъществуващ на пътните табели Зимата се...

Андалусия с велосипед 1

Андалусия с велосипед (6): С изглед към Африка

Константин продължава пътуването с велосипед през Андалусия – в началото тръгнахме от Малага и стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, прекарахме първите два дена в Севиля, а после и още...

Малави 8

Малави

Откриваме нова за нашия сайт страна – Малави. Там ще ни води Христинка 🙂 Приятно четене: Малави Неповторимата Африка Не съм си представяла,че ще стигна до Африка и то на гости на дъщеря си....