Archive for the tag 'Африка'

окт. 27 2017

Остров Мозамбик (Мозамбик)

С Домоседа отиваме на остров Мозамбик, дал името си на цялата държава. По този начин днес откриваме нова страна за нашия сайт 🙂 Приятно четене: Остров Мозамбик Мозамбик From Ilha de Moçambique 2011 От Нампула за Острова пътувахме с колата на Уве (за туземците: Руби) от Пирна (окръжен център на Заксише Швайц-Остерцгебирге на брега на […]

окт. 21 2016

Гибралтар

„С питане до Цариград се стига“ е примерът, който ще следваме за да намерим днешната ни цел – Гибралтар. Питащият ще бъде Данаила 🙂 Приятно четене: Гибралтар – Несъществуващ на пътните табели Зимата се бави, за ужас на фермерите и за наше задоволство. Испанският „Слънчев бряг“ оправдава името си и ако го нямаше понякога бриза, […]

май 25 2016

Зимбабве: На гости у вожда на племето ндебеле

Днес сме на гости на едно африканско село – Чидобе в Зимбабве. Къде, какво, как – в разказа на Дани за живота на ндебеле в южната половина на Африка. (с гордост установявам, че това не е първия път, когато разказваме за ндебеле на нашия сайт!) Приятно четене: Зимбабве На гости у вожда на племето ндебеле […]

юни 17 2015

Андалусия с велосипед (6): С изглед към Африка

Константин продължава пътуването с велосипед през Андалусия – в началото тръгнахме от Малага и стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, прекарахме първите два дена в Севиля, а после и още един ден в града. След Севиля тръгнахме към Ел Куерво, а днес ще продължим към Пунта Палома Приятно четене: Андалусия с […]