Archive for the tag 'Атласки планини'

мар. 24 2018

Из Мароко с велосипед (4): От Азру до Зеида

Продължаваме пътуването с велосипеда на Константин из Мароко. Започнахме с отсечката Танжер до Асила, минахме от Лараш до Мекнес и продължихме към Азру. Днес ще стигнем Зеида, за да напомним, че сняг има не само в София в края на март, но и в Мароко 🙂 Приятно четене: От Азру до Зеида част четвърта на […]

ное. 19 2013

Приказката Мароко (2): Каньонът Дадес и Сахара

Продължаваме с пътешествието на Ирина през Мароко. Миналия път се качихме на връх Тубкал, днес ще видим каньона Дадес и ще се разходим из Сахара с камили. Приятно четене: Приказката Мароко част втора Каньонът Дадес и Сахара   Ден пети Като за трети и последен ден в планината, се събуждаме в прекрасно време — долу в долината (на 2000 м) има облаци, а ние сме […]

окт. 24 2013

Приказката Мароко (1): Към връх Тубкал

Днес започваме едно пътуване из Мароко – като за начало ще се качим на Атласките планини. Наш водач ще бъде Ирина. Приятно четене: Приказката Мароко снежен Тубкал с дъх на Сахара част първа Към връх Тубкал 2-11.06.2011г. Помня деня, в който разглеждах албум със снимки със заглавие “Мароко – Атласки планини и Сахара”. Толкова силно […]