Archive for the tag 'архитектура'

апр. 21 2018

Армения и Грузия с Дачия (9): Мцхета, Гори и Батуми, Грузия

Продължавме пътуване из Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, после посетихме манастира Гегард и римското светилище Гарни, както манастиртите Хор Вирап, Нораванк и Татев. После помирисахме войната в Нагорни Карабах от близо, обиколихме Ереван, а последно […]

мар. 26 2015

Лисабон

А Люси днес ще ни води до Лисабон – и както понякога се случва, човек влиза за пръв път в един западен град не от към източната му, както би било нормално да се очаква, а от западната страна. Т.к.в разказа има описани тоалетни – припомням правилото за коментиране, че се коментира разказа, а не […]

мар. 02 2012

Българите за турците и Турция (Турция – България, която загубихме – 1 част)

На Трети март обикновено си говорим за Русия, понякога за Румъния, рядко за България и практически никога за Турция. Точно тази липса искам да запълня днес и да поздравя всички – и българи, и турци с Трети март – денят на Освобождението на България 🙂 Приятно четене: Турция – България, която загубихме част първа Българите […]