Archive for the tag 'Анталия'

окт. 21 2015

Пътуване до Немрут с мотор (2): Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп

Продължаваме с мотора на Борислав по пътя му до Немрут. Миналия път стигнахме околностите на Памуккале, а днес ще продължим покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят до Немрут част втора Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп 1040 km за деня Алармата ме събуди […]

юли 18 2008

Кападокия (Обиколка на Турция с мотор – 2 част)

Продължаваме с мотоциклетната обиколка на Турция. Оставихме нашите пътешественици по пътя към Кападокия, а днес ще проследим какво се случва по-нататък. Приятно четене: Обиколка на Турция с мотор част втора Отплеснах се и така и не завърших започнато, но ето новата част… Леко въведение Кападокия (Kapadokya, Cappadocia) е обширна високопланинска област в централна Анатолия (Анадола) […]

апр. 07 2008

До Сирия през кюрдските райони на Турция (4): Сирийската пустинята и Дамаск

Здравейте отново на новия адрес на блога за пътешествия „Пътуване до…“ Днес откриваме редовната работа на сайта с последната част на пътуването на Африканчо (Георги Георгиев) из Сирия и Турция. Надявам се новият сайт да ви хареса, въпреки, че все още какво има да се желае от него (пълен съм с идеи за функционалности, но […]