Archive for the tag 'Анкара'

юни 06 2017

Анадолската обиколка с кола (4): Адана, Кападокия и Сафранболу

Заедно с Домоседа завършваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара, а за последно – Мидят, Хасанкеиф, Диарбекир и на планината Немрут. Днес ще завършим с Адана, Кападокия и Сафранболу. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола […]

сеп. 07 2016

С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 (1): Увод – резюме и Западна Турция

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като героичният Опел загина геройски в Централна Азия, от днес вече сме с нов Форд. Преди да ви пожелая приятно четене искам да направя едно предупреждение – пътешествието преминава през окупирани територии, които са с непризнати правителства и управления. Навлизането в в окупираните Крим, „Луганска народна република“, […]

Ное. 18 2015

Пътуване до Немрут с мотор (4): Кападокия, Туз гьолю, Анкара и Зонгулдак

Завършваме пътуването Борислав до Немрут. В първата част стигнахме околностите на Памуккале, после продължихме покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп, а миналия път достигнахме крайната си цел – планината Немрут. Днес поемаме обратно през Кападокия, Анкара, Черноморието и Истанбул Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят от Немрут назад част четвърта През Кападокия […]

май 04 2015

През Азия на автостоп (1): През Турция към Иран

Много рядко публикувам пътепис, който не знам къде завършва – но как да се сдържа, след като Георги и Маргарита хващат пътя (буквално) и тръгват на автостоп, с автобус и с каквото още им падне, към Азия? Наистина не знам къде ще свърши пътуването им – затова, нека да ги придружим. Като за начало ще […]