Етикети: Америка

С Тойота през Съединените американски щати, 2018 (3): Резюме (завършваме въведението)

Продължаваме из Америка! Заедно с Валентин и сина му Александър. Пътешествието е с Тойота-ван под наем. Стартира от Сан Франциско на Тихия океан и завършва в Ню Йорк на атлантическото крайбрежие. В първата част...

С Тойота през Съединените американски щати, 2018 (2): Резюме (продължение)

С Тойота през Съединените американски щати, 2018 (1): Резюме (начало)

Тръгваме за Америка! Отново заедно с Валентин. Този път, обаче, той не е сам, а със сина си Александър. И не е със своя Форд, който остана в Перник. Пътешествието е с Тойота-ван под...

Орегон – Обиколка на Америка 3

Моето пътуване в Америка (2): През Орегон към Сиатъл, Вашингтон

С Георги сме на гости в Америка. Започнахме с Калифорния, а днес пре Орегон ще стигнем Сиатъл във Вашингтон Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част втора През Орегон към Сиатъл,...

Лос Анджелис, Калифорния – Обиколка на Америка 2

Моето пътуване в Америка (1): Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния

С Георги тръгваме на гости в Америка. Започваме с Калифорния 🙂 Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част първа Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния Не бих казал,...

Флорида, САЩ 2

Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида

И така: с Бале отиваме във Флорида 🙂 Приятно четене: Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида Сбит преразказ на цялото приключение с Бай Ганьовците: Миналата сряда спах у Бай Ганьо Германеца. Сутринта отидохме на...

Баварско градче далече от Бавария (Левънуърт, щат Вашингтон) 9

Баварско градче далече от Бавария (Левънуърт, щат Вашингтон)

Днес ще ходим за баварски красоти из далечния Запад 🙂 Люси ще ни покаже градчето Левънуърт в щата Вашингтон (а този, който слага толкова ъ-та в английските имена на български, да ходи да бачка...