Archive for the tag 'Америка'

юли 16 2017

Моето пътуване в Америка (1): Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния

С Георги тръгваме на гости в Америка. Започваме с Калифорния 🙂 Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част първа Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния Не бих казал, че това е било някаква моя детска мечта или младежки блян Всичко се случи неочаквано бързо, та даже изненадващо Мои много […]

май 12 2017

Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида

И така: с Бале отиваме във Флорида 🙂 Приятно четене: Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида Сбит преразказ на цялото приключение с Бай Ганьовците: Миналата сряда спах у Бай Ганьо Германеца. Сутринта отидохме на летището и тръгнахме да се качваме на самолета за Кьолн. Да, ама машинката светна червено и ни изгониха. Оказа се, че […]

авг. 28 2014

Баварско градче далече от Бавария (Левънуърт, щат Вашингтон)

Днес ще ходим за баварски красоти из далечния Запад 🙂 Люси ще ни покаже градчето Левънуърт в щата Вашингтон (а този, който слага толкова ъ-та в английските имена на български, да ходи да бачка във фирма Искар Сървисиз!) Приятно четене: Баварско градче далече от Бавария Левънуърт, щат Вашингтон На теория Левенуърт не блести с нищо. […]

авг. 13 2014

На мотор из Щатите (до Блек хилс и обратно) (2 ден)

След известно техническо прекъсване (но и страхотни преживелици из родината!) вече сме на линия – искрено се надявам скоро да успеем да наваксаме с пътеписите. Днес, за да не претовараваме много оборудването ще продължим с едно мотоциклетно пътуване из Щатите, което бяхме започнали преди време. Приятно четене: До Блек хилс и обратно На мотор из […]