Archive for the tag 'Аквариума'

май 16 2017

До Виена на Коледа 2016 г. (2)

Продължаваме коледното пътуване на Влади до Виена, което започнахме с коледните базари на града. Днес ще ходим до Гринцинг и по виенските кафенета. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. втора част Ден четвърти – 25. 12. 2016 г. След закуска имаме посещение на Шонбрун Там съм гледал само градините преди две лета и […]

апр. 27 2016

В Барселона за 3 дена (3): Света Еулалия, Барселонета до La Seu

Заедно с Галена завършваме обиколкана из Барселона – първият ден беше посветен на Камп ноу и Саграда фамилия, втория обиколихме парка Гюел, хълмовете Тибидабо и Монтжуик, а  днес минем през Бари Готик и по-модерните места ня града Приятно четене: В Барселона за 3 дни трета част Света Еулалия, Барселонета до La Seu Ден трети   И така нашата екскурзия приближаваше […]

авг. 12 2007

Чикаго през очите на една българка

Представям ви разказа на Бояна за Чикаго, градът в който живее. За пръв път местен (в Америка) българин се осмелява да опише американски град, за което съм изключително благодарен на авторката. Има доста снимки, така че имайте търпение при зареждането. Приятно четене: Чикаго през очите на една българка Чикаго може би звучи някак скучно и сиво, за разлика от например Ню Йорк, Лос Анджелис, Маями, споменаването на които като че ли има далеч по-силен […]