Етикети: Адана

Сафранболу, Турция 0

Анадолската обиколка с кола (4): Адана, Кападокия и Сафранболу

Заедно с Домоседа завършваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара, а за последно –...

Корабчето току що беше отплувало за островния замък Къз Калеси и не се върна да ме вземе 5

Централна Турция и Кападокия (5 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. След като разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски), и Република Кипър (начало и продължение) днес слизаме от ферибота на турския бряг за да продължим...

Пътуване до Немрут, Турция, с мотор 5

Пътуване до Немрут с мотор (2): Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп

Продължаваме с мотора на Борислав по пътя му до Немрут. Миналия път стигнахме околностите на Памуккале, а днес ще продължим покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор...

Пътят до Сирия 7

Пътят до Сирия

Сирия, Турция, Анадола, Мала Азия През пролетта, най-накрая можех да осъществя мечтата си да пътувам за моята втора родина — Сирия. Дълго време не бях пътувал към Сирия, и сега след 10 години пак...