февр. 24 2018

Румъния с мотор (3): Към Бран

Продължаваме из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, бяхме в Сибиу, а днес пътуваме към Бран и замъка на Дракула

Към Бран

част трета на

Румъния с мотор

Ден трети

И така поотпочинали на сутринта запалихме машините и

тръгнахме към Бран

и прословутия замък на „Граф Дракула“ Като преждевременно плана беше да минем и през зрелищният проход Трансфагарашан. До началото на прохода нищо интересно първокласен път, скорост 120 – 140 да наваксаме време. След лекичко объркване на кръговото, уцелихме верния път.

Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор

И Владо ни настигна

Карпати – Румъния с мотор

Поредните красоти на планината и инженерните решения на Чаушеску

Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор Карпати – Румъния с мотор

На превала имаше много мотористи от всякъде. Тия специално бяха италианска група само с БМВ (що ли ….)

Карпати – Румъния с мотор

Повъртяхме се малко, разгледахме сергиите, пушихме и тръгнахме че дъждовните облаци бързо надвиснаха над нас.

Някъде по пътя

Тука някъде на една от поредните спирки за почивка една дърта румънка реши, че аз съм нейния човек и като започна да търчи след мен и да вика „пастиле де соларе ди капо“ аз – не, мерси! След малко още по-настървена „пастиле де соларе ди капо“ Не ща бе!!! Оная не мирясва. Да напомня само бяхме трима оная само мене преследва. Баси. И така около 10 мин. тръчи след мен. Накрая извади некви хапчета, последва сложно жестомимично обяснение и изведнъж на Дарин му светна – Парацетамол!? … и всички в един глас АААААААААА ДААААа хахахахаха.
Та Владо и Дарин почерпиха женицата с по един парацетамол и пак потеглихме. Аз се отдадох на размисли, що гонеше само мен. Дали изглеждах най-надежден или най-болнав…

Бран, Румъния

И така в размисли и страсти пристигнахме в

Бран – Градът на Дракула

Който се оказа, не много голямо село. Само приказките са му големи 🙂 :)))

Бран – Градът на Дракула – Румъния с мотор Бран – Градът на Дракула – Румъния с мотор Бран – Градът на Дракула – Румъния с мотор Бран – Градът на Дракула – Румъния с мотор

Намерихме къмпига – Vampire. Но само Владо отседна там. Ние с Дарин си наехме стая в хотел за няколко лева повече

Бран – Градът на Дракула – Румъния с мотор

Пък ние получихме и бонус гледка от терасата

Разхвърляхме багажа, и излязохме да се разходим и пием по някоя друга бира.

Румъния с мотор (4): Бран и Ръшнов

Автор: Емо Иванов

Ако се престрашите да спите в района на замъка на Дракула:

Booking.com

Други разкази свързани с Другата Румъния – на картата:

Другата Румъния

Ако пък ви е страх от Дракула 😉 – можете да нощувате и по-далеч:

Booking.com

One Response to “Румъния с мотор (3): Към Бран”

1. […] прохода Трансалпина в Карпатите, бяхме в Сибиу, после тръгнахме в посока Бран и замъка на Дракула. Началото на четвъртия ден прекарахем в Бран и замъка […]