ное. 29 2016

С Голф до Португалия (2): Cinque terre, Генуа, Монако

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция. Днес вече сме между градчетата на Cinque terre и Монако. Приятно четене:

С Голф до Португалия

Cinque terre, Генуа, Монако

На следващата сутрин трябваше да изминем няколко стотин километра, за да стигнем до района на град Ла Специя, където планирахме да посетим т.нар. „пет земи”. Това са пет градчета, сгушени между скалите и бреговете на Лигурско море, част от национален парк „Cinque terre” и обект под опеката на ЮНЕСКО.

Оставихме колата в град Леванто, откъдето продължихме с влак, тъй като съвсем не бяхме сигурни, дали може да достигнем всички градчета с кола, а и със сигурност паркирането щеше да е кошмар.

Тръгнахме от най-далечното градче, с идеята поетапно да се приближаваме към колата. Градчетата се казват (костваше ми големи усилия да ги запомня, моля да оцените това 🙂 :

Риомаджоре, Манарола, Корнилия, Вернаца и Монте Росо.

“Cinque terre” те грабват от първия миг. Цветните сгради, морето, скалите…беше приказно и мисля, че снимките говорят достатъчно.