South Lake Tahoe

Обичам да пускам пътеписи за места, за чието съществуване не подозирам и още повече не знам даже на кой континент се намират — в момента даже се колабая как точно се произнася името на градчето и езерото, където ще ни заведе днес Елена. Всъщност е в Калифорния:-) Приятно четене:

За пръв пър посетих Тахо през 2004, когато изкарах едно лято при сестра ми. Тя се премести да живее там през 2003 и още не е мръднала. Изкарах седмица през 2007 на път от Бостън за България; две през 2008 заедно с родителите и сега септември най-вероятно ще се засилвам натам за още седмица.

Езерото Тахо е планинско езеро, на границата между щатите Калифорния и Невада.

На около 3 часа с кола от Сан Франциско или 1 час от Рино, където е и най-близкото летище. За да стигнете до Рино от България обаче сменяте минимум 3 самолета, като най-дългото ми пътуване излезе около 26 часа, заради престоите.

Самото градче South Lake Tahoe се пада почти изцяло в Калифорния, като изключим няколкото големи и не толкова големи казина.

Мястото е наистина разкошно, подходящо за ски през зимата, плаж и риболов през лятото. Има всякакви красоти, въздухът е доста чист и общо взето става за живеене, ако не гоните някакъв бурен живот или кариера. По-голямата част от жилищата са си къщи, голяма част от които са на доста солени цени — или поне бяха до скоро. Постоянното население е от около 34 000 души, по официална статистика, като повечето са заети в обслужващата индустрия. Иначе е пълно е с туристи през по-голямата част от времето, повечето от които се тъпчат главно по гореспоменатите казина.

Да уточня, че съм ходила само през лятото, та нямам много информация за ски курортите, а и не карам ски. Но когато съм при сестрата, главните занимания включват:

1. Плажче на Camp Richardson, въоръжени с охладителна чанта и доста студени неща вътре. Езерото е мега студено обикновено, но август става и за плуване даже, не само за джапане до колене.

2. С кола до Карсън Сити — US 50 от Тахо до Карсън се води най-живописният път в Америка. Там се правят ей такива снимки:

До Карсън ходим главно на пазар, понеже магазините са по-огромни и евтини. Дори и бензинът е доста по на сметка.

3. Мини-голф на Magic Carpet Golf — не се усеща как трепеш време там, адски е забавно, а и не е много скъпо

4. Разходка с кон в Zeophyr Cove — който иска да види страхотни гледки и да се вози 1 час на кон по разни планински пътечки, то това е начина:) Правила съм го само веднъж но си беше страхотно.

5. Казината — е добре де, и казината си ги бива. Не е като в Лас Вегас, но пак предлагат доста забавления, и то не само хазартни. Организират се доста концерти и stand-up представления. Тъпкано е с добри барове и даже има няколко стабилни клуба, а коктейлите навсякъде са страхотни. Аз знам, нали ги сервирах за около 3 месеца през 2004 та:)

Автор: Елена Владимирова

Може да харесате още...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.