юли 20 2013

Разходка до Слънчев бряг

За мене беше чудо, че още има хора, които ходят на българското Черноморие, но… явно всеки влак си има пътници 😉 Добрин ще ни разкаже за един плажен уикенд на Сънито 😉

(Длъжен съм да декларирам конфликт на интереси – работил съм и там 😉 – вярно, когато още имах коса, още нямах очила и всички части на тялото ми все още сработваха от раз 😉

Разходка до Слънчев бряг

Обичам уикендите. Но най-много обичам уикендите, в които се събуждам на ново за мен място, с безкрайни комбинации за добро изкарване, нови усещания и приятни запознанства.
Миналата седмица в петъчната вечер ми хрумна че искам да се откъсна от градската среда, а освен това отдавна е време за море, и с тези мисли в главата се отправих към близкия бар където се събираме с приятели. Няколко от тях вече накисваха уморителния ден в халбата си с бира. Бяха учудващо тихи, като се има предвид обичайното им състояние.

Веднага преминах на въпроса- да се отправим рано сутринта към Черноморието, ние шестимата, да сменим обстановката и да разпуснем. Обсъдихме го и най- подходящ ни се стори

Слънчев бряг

Без много умуване се разделихме и всеки се отправи да стегне малко багаж.Не ми трябваше много, и без това по цял ден ще се излягам по шорти на плажа. Бе малко трудно да резервирам хотел в Слънчев бряг, но някак си ми провървя с last minute оферта за уикенда.

Тръгнахме призори с две коли и с кратки почивки по пътя стигнахме нашата цел към десет часа,съвсем на време за закуска. Понеже всички вече бяхме ходили по тези краища бързо решихме какво ще е менюто- разбира се банички и боза, традиционна българска закуска, зареждаща с калории, защото морето си взима своето. Има една много вървежна фурна между Несебър новия град и Слънчев бряг, отправихме се натам разбира се, защото е изпитана за нас.

Слънчев бряг, България
След като се подкрепихме потеглихме към плаж Какао бийч, защото настроението ни в този момент бе точно за това място. Там винаги звучи хубава музика от близките барове. Е на някои от по-възрастните наоколо не им харесва разбира се, имаше доста намусени физиономии. Но всеки има избор, нали. Ние бяхме дошли да се позабавляваме и денят започваше добре. Взехме си шезлонги и два чадъра, поръчахме си студена бира, и да ви кажа вкуса и бе съвсем различен от тази която бяхме пили вчера вечерта.

Девойчето вече носеше третата ни бира,

когато решихме че е време за водно колело. Водното колело ни се стори по-удачно в този момент. Платихме за час. Вълните не бяха особено високи, тук и без това рядко се случва, все пак е залив. Ако не сте се разхождали с водно колело в залива на Слънчев бряг сте изгубили много! Гледката е страхотна- пясъчната ивица е толкова дълга и бяла, хората жужат на рояци в разнообразни цветове, белите чадъри се поклащат от бриза… Разбира се хотелите са накацали съвсем близо до плажната алея, което също е по своему красиво, особено през нощта.

Както се бях размечтал за предстоящата вечер, разбрах че е станало време за обяд.  Седнахме в едно заведение за бързо хранене и си взехме скара. Аз не бях очарован от кюфтетата си,но като за гладни хора изчезнаха бързичко.Време бе да подремнем под чадърите на сянка. Но как да се подремва в тази врява с толкова дечурлига наоколо. Взрях поглед в морето и забелязах жълтия банан който се носеше. Помислих си колко бе забавно преди години, когато пак ние, същите лица, се возихме на него. Да си призная сега предпочитам джет. Мога да контролирам скоростта и от къде ще мина. Казах си „може би утре“ и надигнах ледената си бира.

Слънчев бряг (Sunny beach)

Следобеда прекарахме пак на плажа, играейки волейбол с едни момичета от Амстердам. Победихме ние, а победения черпеше. Отправихме се към един плажен бар, предвкусвайки приятната вечер. Тук на плажа на Слънчев бряг никога не знаеш кого ще срещнеш и къде ще се озовеш. Затова и толкова харесвам това място!