Ное. 27 2012

Спорадите: Скиатос (Загубени из гръцките острови (трета серия – 3 част)

Днес завършване третата серия от поредицата на Димитър за пътешествията с лодка из гръцките острови. От тази серия ходихме до Спорадите: о.Скопелос и Алонисос, а днес сме на Скиатос.

Загубени из гръцките острови (трета серия)

Спорадите: Скиатос – Скопелос – Алонисос

трета част

Скиатос

Слънцето изгря – и ние изпразнихме лодката, подсушихме криво-ляво нещата, около обяд скочихме вътре и тръгнахме към Скиатос – към столицата на острова: а ето ни и вече там –

Как се разтваряш в тази неподправена, истинска, автентична атмосфера на островната ни южна съседка, изплетена от слънце и солени морски пръски –

И туристите – един непрестанен, мощен поток и в двете посоки –

Остров Скиатос, Егейско мореОстров Скиатос, Егейско море

На пръв поглед еднакви, всяко едно от тези градчета има и собствен, неповторим дух, бродещ по тези тихи и кротки места:

А същевременно времето неумолимо напредва, понесло на крилете си всяка следваща наша красива емоция….

Skiathos Airport ‘Alexandros Papadiamantis (JSI), Skiathos 370 02, Гърция

Летището на остров Скиатос –

но ние си тръгваме ето с това:

Остров Скиатос, Егейско море

след последната нощувка на този самотен, отдалечен плаж:

И отново Катигиоргис, отново сухопътната част от пътуването..

където самотен ни очаква пътния състав –

Последен изгрев, окъпал в лъчите си остров Скиатос –

И на другия ден – довиждане, Гърция, здравей, България. А аз бързам да се прибера, защото другата седмица ме чакат Арго-Саронските острови – там някъде, много далеч….

Край на серията 🙂

Автор: Димитър Иванов

Други разкази свързани със о.Скиатос – на картата:

о.Скиатос

2 коментара to “Спорадите: Скиатос (Загубени из гръцките острови (трета серия – 3 част)”

1. Dancho Kolev каза:

Браво на вас! За пътешествието с лодка, за хубавите снимки и описания! Благородно завиждам- и на мен ми е мечта да се разходя из тези острови, където е сниман „Мamma mia“ ! Пожелавам ви, следващия път да четем ваш пътепис за островите в Сароническия залив и остров Хидра.