Пътуване до Солун (май 2003)

Пътуване до Солун

С една дума : беше много хубаво! Ходихме на Св.Димитър и в събота и неделя ( в неделя – на литургията, водеше я митрполита на Солун), качихме се на стената (фантастична гледка!) и слязохме пеша до Бялата кула. Това го обиколихме още в събота и по този повод бяхме умрели от умора, когато се п!рибрахме в хотела. Хотелът (Люксембург) си беше точно какъвто трябва: чисто, работещ климатик (абсолютно необходим е), добра закуска. Девойките на рецепцията бяха учтиви, че даже и ми обясниха къде мога да паркирам колата. Съществен плюс на хотела е местоположението му – в центъра и най-много на 50м от морето и улицата са кафенетата. Минус му е трудното паркиране, т.к. няма собствен паркинг, но както вече споменах, рецепционистката ме упъти. Друг минус би могъл да бъде (но и плюс), на едната улица (хотелът е ъглов) има доволно шумна таверна – жесток купон става. Дограмата е добра и при затворен прозорец и работещ климатик няма никакъв проблем. Между другото картата на града, която беше с ваучера върши много добра работа. Това, което не успяхме да направим е да влезем в кулата – имаше стачка на персонала в неделя )))), но това ше го направим следващия път (ще има обезателно следващ път) Естествено пихме кафе на крайбрежната улица и изобщо следвах съветите на една позната, много пъти пътувала до солун ) На границата нямаше никакви проблеми, даже не ми искаха ваучера.

Ние ходихме неорганизирано, т.е. не с екскурзия а с нашата кола. Хотела си го взехме от София – ваучерите ги купихме от фирма Калини (нямат сайт, но може да ги намериш през google – адрес и телефон имат публикуван). Иначе много фирми продават хотели в Гърция. Цената за двойна стая за х-л Люксембург тогава (края на май 2003) беше под 100 евро (не помня дали 98 или 95 евро), като закуската беше включена. Друг разход би бил зелената карта за колата – тогава имах валидна и специално за пътуването до Солун не бях купувал. Иначе бензинът в Гърция беше десетина стотинки по-скъп от българския. Друг път съм пътувал организирано с група в чужбина – може да излезе по-евтино (но не в пъти), но и чувството за независмост го няма.

Може да харесате още...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.