Публикувайте разказ

Както знаете в този блог, освен моите и на Комитата, публикуваме и вашите пътеписи. Засега не мога да измисля submit-форма в блога, така че, ако искате да публикуваме Ваше произведение, ще трябва да ползвате стария метод с мейла и да ми пратите произведението си като някакъв вид документ – например файл, който може да се отвори със Word, или пък текстов файл. Ако имате снимки – качете ги като отделни attachment-и към мейла. Можете да ми пратите разказа и като html код.

Условията един разказ да се появи тук са следните:

• Да бъде разказ за пътуване до….където ви дойде на ум. Няма ограничение за мястото за пътуване – ако ми разкажете как сте се качили на Черни връх с лифта, стига да е забавно и/или интересно, разказът може да бъде качен на сайта.
  • Разказът (поема, есе, новела – няма значение точната литературна форма) – трябва да бъде забавен и/или интересен. Ако за Вас самия/самата разказът се струва забавен и интересен (а най-важното е да ви е било кеф, докато го пишете) – той ще бъде такъв и за читателите на блога. Е, и на мен, де – нали трябва да му хвърля едно око преди да го пусна.
  • Разказът (поема, есе и т.н….) трябва да бъде личен. Целта ми е да събера личните впечатления на пътешестениците от света (вкл. и от Витоша и от Катманду, и от Рейкявик, и от Буенос-Айрес, и от гръцките острови и от…)
  • Желателно е да бъде написан на български/македонски и на кирилица. Ако не е на кирилица – ще го оправя, не е страшно. Също така, ако разказът е много интересен или се отнася за някое много екзотично място – може да бъде и на сръбски, руски или немски. С английските разкази най-трудно се справям, де – останалите не са ми проблем.
  • Запазваме си правото да коригираме пунктуацията, малки/големи букви на изпратените текстове. Това не бива да ви отпуска и да не си ги преглеждате;-) но имайте пред вид, че добре оформените разкази се четат много по-леко и приятно, колкото и невероятно да ви звучи

Ако разказът (есето, поемата и т.н.) отговаря на горните условия – пратете го (заедно със снимките, ако има) на stojtscho@уаhоо.сом (не копирайте домейна директно в мейла, ами го напишете на ръка ;-))

Може да харесате още...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.