Ное. 10 2010

Косова е Сърбия ;-) (майтап бе, Уили!)

Днешният пътепис не ни беше изпратен по обичайния за сайта начин (ето как е правилният начин за публикуване на пътеписи) – вместо това, авторите на пътеписа решиха да заобиколят „редакцията“ ни и го публикуваха директно в сайта (или с други думи го хакнаха). Пътеписът по-долу вероятно е продукт на нездрав мокър сън, но … и това е вид секс;-) а не сме ние хората, които да определят сексуалната ориентация на авторите, читателите и изобщо хората. Заглавието на пътеписа е преведено на български, а подзагалвието е коментарът на Алф 😉

Косова е Сърбия 😉

(майтап бе, Уили!)

Послепис от Стойчо:

Радвам се, че сайтът ни става популярен, но все пак подобни разкази са подходящи за футболен стадион

Снимка: Три корни

Истината е, че ако хората, старали се да хакват сайта ни, бяха употребили мозъчните си гънки да напишат и да ни пратят пътепис по темата, щяха да имат по-сериозни шансове да останат в историята на интернет, а и в историята на собствената си страна, която очевидно демонстративно обичат

Благодаря ви, че четете Пътуване до… (Patepis..com) 🙂

Други разкази свързани с Косово– на картата:

Косово

Снимки от Косово и Сърбия:

en.pdf24.org    Изпрати пътеписа като PDF

4 коментара to “Косова е Сърбия ;-) (майтап бе, Уили!)”

1. […] нали вече ни хакнаха, реших, че днешният пътепис може да бъде кратичък, но […]

2. […] This post was mentioned on Twitter by St.Dimitrov, St.Dimitrov. St.Dimitrov said: Косова е Сърбия 😉 (майтап бе, Уили!) http://f.ast.ly/fuV49 […]

3. Ученето на езици отваря очи, съгласен съм с Георги. Иначе по-коректното сравнение е със Западаните покрайнини. Във всеки случай този тип поведение на държавно ниво им изгуби Косово на сърбите. Но мачът е свирен и да разпространяваш комплексите си по света по този начин не го приемам

4. Щяха да са ми по-симпатични тезите им, ако си бяха направили труда да напишат пътепис за Косово (или за Сърбия), но акъла им не стига за толкова