Разходка до едно Райско кътче

Днешният пътепис няма да ни води надалеч, но за сметка на това ще е красив. България съвсем не е лошо място, нали?

язовир Стойковци, Благоевградско

Някъде там ,високо ,до границата ни с Македония е сгушено едно Райско кътче.То е зелено,топло,меко,жълто,чисто,лъхащо на живота, жужащо,цветно и много тихо и спокойно.Знаех ,че отиваме на язовир Стойковци.Телефонът ми отново беше на мнение,че отиваме в Македония.Този път не ми остана време и дъх да се възмущавам.Свободно зяпнах и стиснах с потна ръка фотоапарата.Имах усещането,че съм готова да скоча в движение от колата и да се заровя в жълтата шир.Изкачихме баирчето,преминахме през скупените на тепе с.Селище.Градинки с лалета размазаха погледа ми,пухкави облаци ни махаха от хоризонта.Заслизахме по селския път и се потопихме в неописуема гледка.Няма да успея да опиша с думи,това в което се гмурнахме.Ще го покажа!

Язовир Стойковци, Благоевградско
Край язовир Стойковци, Благоевградско
Не ми се искаше да си тръгваме. Но то е било, защото не съм знаела какво ми предстои да видя.

Поехме към Гьолче Бистрака на риболов.

Екстремно изкачване по една кална скаличка,прекосяване на блато през папурите и …
По пътя за специалното място за риболов на червеноперка и каракуда видях, че Васко гледа нещо втренчено и се чуди. Загледах се. В началото видях само едно изгасено огнище. Загледах и го видях… Не мога да намеря точните думи, за да ви споделя какво изпитах..не мога!
Край язовир Стойковци, Благоевградско
Спасихме го. Изсушихме го. Нахранихме го. Поиграхме си. То дори заспа. Изнесохме го на пътя и го пуснахме в съседски селски двор. Надявам се да е добре, защото беше толкова сладко и игриво…
Ловихме риба и се наслаждавахме на тази гледка…
Край язовир Стойковци, БлагоевградскоКрай язовир Стойковци, БлагоевградскоКрай язовир Стойковци, Благоевградско
Благодаря за тази разходка 🙂

Още снимки от България:

Може да харесате още...

3 Отговори

1. Ema каза:

Лилия, много хубаво разказче-импресия си написала. И какви прикрасни снимки! На големи красоти си се нагледала. Благодаря ти, че ги сподели с нас.

2. адвоката каза:

Страхотно!Много красиво,наистина!За пореден път се убеждавам,че България е едно райско кътче.

3. Lili каза:

Благодаря за оказаната чест 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.