апр. 08 2010

На моторетка покрай Искъра

Published by at 13:52 under Адриана,Стара планина

Днес ще си направим едно не много далечно пътешествие до едно много красиво природно образувание – Искърското дефиле. Не е далеч, а е безумно красиво. Като добавка фотогалерията в края на разказа включва и много непоказани в разказа снимки от Лакатнишките скали. Приятно четене и не забравяйте, че остана съвсем малко време, за да участвате в писането на юбилейния ни 1000-ен пътепис 🙂

На моторетка покрай Искъра

Голяма напаст сме това мотористите… Още не се е пукнала пролетта и сме по пътищата! Малко слънчице ни трябва… и вятър в косите! Ама така е, когато във вените ти тече бензин… на вода не става! :)))

На мотор из Искърското дефиле

Из Искърското дефиле

Времето ме връща назад в годините… и ме усмихва! Рокерската ни сватба… с ескорт от приятелите ни на мотори… И опищялата се рода, когато булката се метна на мотора и с младоженеца запрашиха нанякъде! ;)))))) Какво пък, до ден днешен е първото нещо, за което се сещат, виждайки ни отново заедно… ))

За какво бях тръгнала да ви разправям, а къде се отплеснах… А, да… И ето ни след години, “пораснали”, но не и помъдрели ;)))) пак яхнали мотора… Слънчице, вятър в косите (на който му е останала такава ;))) и на път към дефилето на Искъра…

Природата е изумителна… Снимките не дотам, тъй като някои от тях са правени в движение, с едно миниатюрно джобно фотоапаратче,… но пък с мерак! ;)) Трябва да си добър моторист за да не изправиш някой завой, возейки един захластващ се и снимащ, в същото това време, пишман фотограф като мен зад гърба си! От години имам под ръка точно такъв рокер… ;)))

Искърски пролом, Своге, България

Скали над главите

Сред скалите

Още скали

Кръст над скалите

Скали над главите

Ентусиазмът ни стигна до Лакатник и водопада,

където ресторантчето ни примами с благовонията си… Надвисналите скали, шума на водата и прокрадващото се слънчице ни подканиха към една маса, точно под водопада… Не вярвах, че в ресторант, може да имаш усещането за споделеност… и сливането с природата! 😉 Но се получи, както и снимките около ресторанта… /благодарение не на добрия фотограф и техника, а на красивата ни природа!/…
Ето… бъдете и вие с нас, с уловените мигове… 🙂

Скалите край Лакатник

Реката

Из дефилето

Пейка с гледка

Ето и едно любимо място, където мога да остана часове… с чувството за полет!

Накрая ще ви оставя линк, с който може да се разходите по пътеките над Лакатник… Един поглед… И си в Безкрая! 🙂 (Всички снимки (над 100) можете да видите в галерията по–долу – бел.Ст.)

… И пожеланието да изживеете тези мигове сред прекасната ни природа… споделено!
Весели празници и нека дъжда да не ви плаши, а да е повод да се сгушите до любим човек… 🙂 До скоро… от мен!

Автор: Адриана

Други разкази свързани с Стара планина – на картата:

Стара планина

Галерия с всички снимки от Искърското дефиле и Лакатник:

One Response to “На моторетка покрай Искъра”