Виена – три дни преди преди Европейското (3)

Това е последната част на пътуването на Стоян до Виена. В началото Стоян описа Виена: Моцарт, зоопарк и Бон Джоуви, и продължи с Концерт на Джон Бон Джоуви.Днес ще прочетем за последния му ден там

Виена — три дни преди преди Европейското

Ден 3

Самолетът ни излита в 17:30 така че имаме цял ден още за шляене. Използваме за да доразгледаме още веднъж чудесната виенска архитектура. Този път по малките улички в центъра.

Виена - улица Грабен

Това в дупката, на което всички са дивят са някаква жалки римски тухлички В това отношение поне София е доста по-напред…

Виена: римските разкопки край Хофбург

Решаваме да обядваме в някакъв малък типичен австрийски ресторант, встрани от туристическите тълпи. Има само местни, сервитьорът ни залива обилно с немски. Поръчваме си по една огромна салата и прочутите австрийски хлебчета. Към бирата решаваме че ще вървят и някакви вурстчета и си поръчваме нещо напосоки от менюто, в което трудно се ориентираме защото е само на немски. Думите са дълги по два реда едната, но мярваме нещо като вурст сред мазалото от готически букви. Когато ни го донасят се оказва дълбока купа, в която плуват в литър олио парчета обикновен суров леберкез, поръсени щедро отгоре с лук. Интересно.

За финал накупуваме и подаръци за всички. Всеки с който съм говорил и е разбрал че съм във Виена ми е заръчал да му донеса подарък. Гледам да зарадвам всички, вследствие на което увисваме с торби като на паркинга пред кварталния супермаркет.

Времето до 15:00 когато трябва да тръгваме за летището минава неусетно. Утре е петък и в офиса ще ме чакат камари документи, а и следващите няколко уикенда ще работя, за да наваксам, но не ми пука. Виена си заслужава всяка секунда и евро. Айл би бак!

Край

Автор: Стоян Чочков

Може да харесате още...

2 Отговори

1. Ванката каза:

Виена е сред любимите ми градове и макар да не съм живял там, съм я посещавал 7-8 пъти вече за по седмица.
    Благодаря з апътеписа – моите са в снимки. 🙂

2. vladimir1974m2 каза:

И аз така мисля-Виена си заслужава всяка секунда и евро.Виена е град, в който всяка крачка,всеки опитан вкус и всеки красив спомен се запазва за цял живот.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.