юли 28 2008

Виена – три дни преди преди Европейското (3)

Това е последната част на пътуването на Стоян до Виена. В началото Стоян описа Виена: Моцарт, зоопарк и Бон Джоуви, и продължи с Концерт на Джон Бон Джоуви.Днес ще прочетем за последния му ден там

Виена — три дни преди преди Европейското

Ден 3

Самолетът ни излита в 17:30 така че имаме цял ден още за шляене. Използваме за да доразгледаме още веднъж чудесната виенска архитектура. Този път по малките улички в центъра.

Виена - улица Грабен

Това в дупката, на което всички са дивят са някаква жалки римски тухлички В това отношение поне София е доста по-напред…

Виена: римските разкопки край Хофбург

Решаваме да обядваме в някакъв малък типичен австрийски ресторант, встрани от туристическите тълпи. Има само местни, сервитьорът ни залива обилно с немски. Поръчваме си по една огромна салата и прочутите австрийски хлебчета. Към бирата решаваме че ще вървят и някакви вурстчета и си поръчваме нещо напосоки от менюто, в което трудно се ориентираме защото е само на немски. Думите са дълги по два реда едната, но мярваме нещо като вурст сред мазалото от готически букви. Когато ни го донасят се оказва дълбока купа, в която плуват в литър олио парчета обикновен суров леберкез, поръсени щедро отгоре с лук. Интересно.

За финал накупуваме и подаръци за всички. Всеки с който съм говорил и е разбрал че съм във Виена ми е заръчал да му донеса подарък. Гледам да зарадвам всички, вследствие на което увисваме с торби като на паркинга пред кварталния супермаркет.

Времето до 15:00 когато трябва да тръгваме за летището минава неусетно. Утре е петък и в офиса ще ме чакат камари документи, а и следващите няколко уикенда ще работя, за да наваксам, но не ми пука. Виена си заслужава всяка секунда и евро. Айл би бак!

Край

Автор: Стоян Чочков

2 коментара to “Виена – три дни преди преди Европейското (3)”

1. Ванката каза:

Виена е сред любимите ми градове и макар да не съм живял там, съм я посещавал 7-8 пъти вече за по седмица.
    Благодаря з апътеписа – моите са в снимки. 🙂

2. vladimir1974m2 каза:

И аз така мисля-Виена си заслужава всяка секунда и евро.Виена е град, в който всяка крачка,всеки опитан вкус и всеки красив спомен се запазва за цял живот.