Archive for февруари, 2018

февр. 24 2018

Пътуване до замъка Бентхайм, Германия

С Янита днес отново ще идем до приказен замък – този път тове ще е замъка Бентхайм в градчето Бад Бентхайм в най-западната част на Германия. Ако някой направи коментар за носа на младоженеца, ще се банваме! Приятно четене: Пътуване до замъка Бентхайм провинция Долна Саксония, Германия Имало едно време в едно графство Бентхайм един […]

февр. 23 2018

Грузия: човек с мотоциклет (4): Тбилиси

Продължавме пътуванети из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия, а за последно от Местия стигнахме до Тбилиси. Днес ще разгледаме Тбилиси. Приятно четене: Тбилиси част четвърта на Грузия: човек с мотоциклет 7-ми ден. 31-ви юли. Тбилиси 0 км. Първоначално смятах този […]

февр. 18 2018

Лазурният бряг с деца (10 ден): Канал дьо Миди, Безие и Каркасон

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако,продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо, после – в делтата на река Рона и град Арл, Монпелие и в Пещерата на младите дами и Нарбон, а […]

« Newer Entries - Older Entries »