Archive for декември 3rd, 2017

Манастир Нораванк, Армения – манастирът на майстор Момик

Днес Цветан ще ни води до манастира Норванк в Армения. Приятно четене: Манастир Нораванк, Армения манастирът на майстор Момик Всеки който е видял арменския манастир Нораванк или (Noravank, Նորավանք – нов манастир) при залез слънце, обагрен от червения туф на околните скали, остава впечатлен от неговата ярка архитектура След като обиколихме самостоятелно главните арменски забележителности […]

Дек. 03 2017

Копенхаген, Дания (17 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, разходихме се […]

Дек. 03 2017

Прага и замъкът Карлщайн за 3 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни даде малко съвети за пътуване до Прага и близкия замък Карлщейн. Приятно четене: Прага и замъкът Карлщайн за 3 дни Съвети за пътуване Варианти за пътуване: освен с кола, за да се пътува до Прага има 2 други варианта. Първият вариант е с директен полет на Bulgaria Air – можете да […]

Седмица в Хърватия (3): Нудистките плажове край Пореч

Продължаваме с почиваката на Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, после обикаляхме из Върсар и Ровин, а днес ще обиколим с колело по съседните плажове и ще стигнем до остров Свети Никола. Приятно четене: Седмица в Хърватия на почивка част трета Нудистките плажове край Пореч Ден пети – 05. 09. 2017г. Вече знам къде […]