Archive for октомври, 2017

окт. 29 2017

Молде – Тиседал, Норвегия (15 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, разходихме се […]

окт. 27 2017

Остров Мозамбик (Мозамбик)

С Домоседа отиваме на остров Мозамбик, дал името си на цялата държава. По този начин днес откриваме нова страна за нашия сайт 🙂 Приятно четене: Остров Мозамбик Мозамбик From Ilha de Moçambique 2011 От Нампула за Острова пътувахме с колата на Уве (за туземците: Руби) от Пирна (окръжен център на Заксише Швайц-Остерцгебирге на брега на […]

окт. 26 2017

Рио Де Жанейро – Тропически акценти и карнавал

Веско ще ни води днес до Рио до Жанейро – не забравяйте белите панталони! Приятно четене: Рио Де Жанейро Тропически акценти и карнавал Малко мисли за Рио Де Жанейро. И съветчета малко:) В Рио не е безопасно, макар и видимо да е ок през деня, та даже и вечер в централните части. Екскурзоводката, обаче първо […]

окт. 24 2017

С Голф из Кавказ (5): Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия

Завършваме пътуването с Голфа на Иван из Кавказ. То започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван, Армения и при хачкарите в Норатус, бяхме Тбилиси и Шеки, а така също и Баку. Днес сме в Грузия – в Гори, Местия, Ушгули и Батуми Приятно четене: Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия част пета […]