Archive for септември 17th, 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

До Каспийско море и назад (2): Баку, Азербайджан

Продължаваме с пътуване на Любо до Каспийско море – започнахме с Грузия, а днес вече сме в столицата на Азербайджан – Баку. Приятно четене: До Каспийско море и назад автопътешествие през Грузия, Армения и Азербайджан с изкачване на връх Арагац в Армения част втора Баку, Азербайджан Ден 4 Отново страхотна утрин. В съседство до нас […]

С теснолинейката до Банско

Днес отново се качваме на влака и тръгваме с теснолинейката към Банско. Приятно четене: С родопската теснолинейка до Банско Пътуването с кола от София до Банско ми е детайлно познатo и зиме, и лете. Преди 10-на години разстоянието отнемаше поне 3 часа, сега благодарение на магистралата шофирането е дори по-малко от 2 часа. Много приятели […]

От Улан Батор до Пекин през пустинята Гоби

След като посетихме Чингиз хан, днес с Цветан продължаваме през Монголия и пустинята Гоби към Пекин: на влак, на джип и с автобус. Приятно четене: От Улан Батор до Пекин или за по-евтино през Замин Ууд- Ерлиан в Гоби с влак, джип и автобус Между Улан Батор и Пекин е пустинята Гоби и ние трябва […]