Archive for септември, 2017

сеп. 28 2017

Бабското пръскало, Централен Балкан

С Анжело днес ще щурмуваме Балкана – отиваме към Бабското пръскало. Приятно четене: Бабското пръскало Централен Балкан Русалийският проход е най-високият в Централния Балкан. Достига до около 1500 м н.в. като разделя двата най-високи старопланински масива – Ботевския и Триглавския. Той свързва Северна България (гр. Априлци) с Южна (с. Тъжа). Дължината му е около 35-40 […]

сеп. 25 2017

До Каспийско море и назад (3): Армения: планината Арагац

Продължаваме с пътуване на Любо до Каспийско море – започнахме с Грузия, после бяхме в столицата на Азербайджан – Баку, а днес ще изкачим най-високата планина на Армения – Арагац. Приятно четене: До Каспийско море и назад автопътешествие през Грузия, Армения и Азербайджан с изкачване на връх Арагац в Армения част трета Армения: планината Арагац […]

сеп. 23 2017

Одрин – първата спирка към Анадола

С Ана днес ще отскочим до Одрин – за кафе и за зей-пазар. Приятно четене: Одрин първата спирка към Анадола Въпреки че през последните 15 – 20 години много народ се изсипа в Турция, я на почивка, я на екскурзия, я за алъш-вериш, все още има българи, които не са я посещавали. Аз лично познавам […]

сеп. 23 2017

Остров Амулиани с каяк

Днес със Стоян отиваме малко да поспортуваме и да обиколим остров Амулиани с каяк. А за любителите на географията – остров Амулияни е най-близкият остров до София. Морски, разбира се. 😉 Приятно четене: Остров Амулиани с каяк Преди две години открих за себе си каяка като лятно занимание на морето благодарение на Румен и Бебо […]