Archive for август, 2017

авг. 28 2017

Нарвик – Мушьоен (13 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, […]

авг. 15 2017

С влак от София до Истанбул

Мой ред е да ви разкажа как, дали и защо да ползвате влака София – Истанбул. Приятно четене: С влак от София до Истанбул и обратно Преди няколко месеца Турските железници възстановиха директния влак между Истанбул и София (заедно с него отново има влак Истанбул – Букурещ и Истанбул–Белград, както и Истанбул–Сараево). Влаковете за София, […]

авг. 07 2017

С Голф из Кавказ (2): Армения: Ереван и Норатус

Тази седмица отново сме в Армения – този път заедно с Иван. Неговото пътуване започна с Турция към Грузия, а днес сме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Приятно четене: Ереван и Норатус (Армения) част на първа на С Голф из Кавказ Бавно, но славно стигнахме граничния пункт. Други коли там нямаше… както се […]

авг. 06 2017

Лазурният бряг с деца (6 ден): Марсилия и Замъкът Иф

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а продължихме в Кан, Антиб и Ез, а за последно – в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Днес сме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо. Приятно четене: Ден 6, Марсилия и Замъкът Иф 02.07.2015 г. част шеста на […]