Archive for юли 30th, 2017

юли 30 2017

Домът на сестрите Бронте (Хауърт, Англия)

Не съм чел Брулени хълмове (простете – прост съм), но днес ще отидем в къщата на сестрите Бронте, откъде тръгва тази книга. Приятно четене: Домът на сестрите Бронте или дамски реквием за неподчинението Драмите в романите на сестрите Бронте ми идваха в повече дори като тинейджърка. Признавам, че четенето на книгите им ми даваше необходимата […]

Моето пътуване в Америка (2): През Орегон към Сиатъл, Вашингтон

С Георги сме на гости в Америка. Започнахме с Калифорния, а днес пре Орегон ще стигнем Сиатъл във Вашингтон Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част втора През Орегон към Сиатъл, Вашингтон Моята най-голяма авантюра в живота В Сиатъл, от 2012 г. живее Камелия, моя колежка с която работихме в в […]

Монголия: От Улан Уде до Улан Батор  или по пътя на чая при Чингиз хан

„Едно от удоволствията, свързани с пътуването, е да посещаваш нови градове и да се срещаш с нови хора“ е казал Чингиз хан, мисъл, с която на нашия сайт просто няма как да не се съгласим 🙂 За едно пътуване до паметника на монголският завоавател, ще и разкаже Цветан. Приятно четене: От Улан Уде до Улан […]