Archive for юли, 2017

юли 16 2017

Моето пътуване в Америка (1): Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния

С Георги тръгваме на гости в Америка. Започваме с Калифорния 🙂 Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част първа Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния Не бих казал, че това е било някаква моя детска мечта или младежки блян Всичко се случи неочаквано бързо, та даже изненадващо Мои много […]

юли 15 2017

Пролетно Халкидики (2): Около Атон и Неа Врасна

Завършваме пролетната разходка на Влади до Халкидик– бяхме в Кавала и Ставрос, днес ще идем до Атон и Неа Врасна. Приятно четене: Около Атон и Неа Врасна част втора на Пролетно Халкидики На сутринта се събуждам към 6 ч, и се приготвям за днешния ден – след закуска отиваме до Уранополи, откъдето разходката продължава с […]

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]