Archive for април, 2017

апр. 28 2017

Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда

Заедно със Стоян, днес ще обиколим из Странджа с велосипед. Приятно четене: Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда Много често една случайна среща може да доведе до интересни последици. Една зимна сутрин си карах ски на Лалето на Витоша и няколко пъти се случваше да се возя на лифта с едно и също […]

апр. 27 2017

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск. разгледахме Мурманск, […]

апр. 26 2017

Дъблин, Ирландия

Днес Албена ще ни заведе до Дъблин, Ирландия. Приятно четене: Дъблин, Ирландия Потеглихме към Дъблин в края на декември. Предстоеше ни преживяване, което планувахме и чакахме от няколко месеца и много се вълнувахме. С полет на Ryanair от София след около четири часа кацнахме на летището в ирландската столица – голямо, модерно и много функционално. […]

апр. 25 2017

Анадолската обиколка с кола (2): Мардин

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, а днес сме в Мардин на кюрдска сватба, за да стигнем до Дара. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част втора Мардин на кюрдска сватба С пристигането в Мардин се ориентирахме интуитивно до най-доброто място […]