Archive for февруари, 2017

февр. 27 2017

С Голф до Португалия (6): Португалия и Билбао

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, през Барселона и Валенсия, а последния път – в Мадрид и Толедо. Днес ще достигнем крайна та си цел Португалия и нос Кабо да Рока – […]

февр. 24 2017

Лятна ваканция на Черно море (Дюни – Синеморец – Резово – Силистар)

Днешният пътепис само ще ви напомни, че зимата си тръгва и вече чакаме лятото 🙂 Ирена ще ни води на южното ни Черно море. Приятно четене: Лятна ваканция на Черно море Дюни – Синеморец – Резово – Силистар и Мусала за финал Лятно 2016 – от Черно море до връх Мусала (дълбоко в морето, високо […]

февр. 23 2017

Екскурзия до Македония

Отдавна не бяхме ходили до Македония – Димитръ ще ни води до Скопие, Охрид и Битоля. Приятно четене: Екскурзия до Македония Гъстотата на мравуняка на автогара Сердика толкова рано сутрин в един съботен ден ме изненадва. „Следващия моля!“ крещи продавачката в пръскащата се по шевовете лавка още преди да съм си прибрал рестото и двата […]

февр. 22 2017

Пътуване до остров Крит (1 до 4 ден)

Днес Галена ще ни води на Крит – започваме с Лиманас и ще стигнем до райския плаж Елафонисос. Приятно четене: Пътуване до остров Крит първа част (1-и до 4-и ден) Лименас Херсонисос – Агиос Николаос – Елунда – Ретимно – Ханя – плажът Елафониси Мечтаех да посетя Крит от много отдавна, но все си мислех, […]