Archive for януари, 2017

ян. 18 2017

Ишгъл – Relax If You Can (Ischgl, Австрия)

Днес Димитър ще ни води на ски – да видим как са пистите из австрийските Алпи 🙂 Приятно четене: Ишгъл – Relax If You Can Ischgl, Österreich Relax if you can… е слогана на Ишгъл, първокласен ски курорт в западна Австрия, още известен като меката на апре-ските. Намира се в долината Пацнаун, сгушена в склоновете […]

ян. 17 2017

Тоскана – любов от пръв поглед (3): Волтера и Кианти

Продължаваме с Таня из Тоскана – започнахме с Лука и Флоренция, продължихме към Сан Джиминяно и Сиена , а днес сме във Волтера, из Кианти и в Пиза. Приятно четене: Волтера, из Кианти и Пиза част трета на Тоскана – любов от пръв поглед Шосето, по което се вием на път за Волтера, сигурно някога […]

ян. 16 2017

Централна Турция и Кападокия (5 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. След като разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски), и Република Кипър (начало и продължение) днес слизаме от ферибота на турския бряг за да продължим през Централна Турция. Започваме от Средиземноморското крайбрежие, след което ще останем дълго време в Кападокия. Приятно четене: С Форд от Кипър […]

« Newer Entries - Older Entries »