Archive for декември, 2016

Дек. 30 2016

Весело посрещане на Новата 2017 г.

Планът ми за Новата година е да отделям повече време за сайта, че през изминалата нещо не ми стигаше времето (особено в края) – затова и последният разказ е от преди седмици 🙁 Но – Нова година – нов късмет, обещавам да бъде по-старателен! 🙂 Весело посрещане на Новата 2017 г.!    Изпрати пътеписа като […]

Дек. 14 2016

Към Куусамо, Финландия (6 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. За последно бяхме в Хелзинки, а днес от Хелзинки тръгваме към Куусамо: Приятно четене: Към […]

Дек. 05 2016

Тоскана – любов от пръв поглед (2): Сан Джиминяно и Сиена

Продължаваме с Таня из Тоскана – започамхе с Лука и Флоренция, днес продължаваме към Сан Джиминяно и Сиена. Приятно четене: Сан Джиминяно и Сиена част втора на Тоскана – любов от пръв поглед На следващата сутрин ни събужда упорито тактуване на кукувица и песен на диви канарчета, които безстрашно прелитат в клоните на близките маслинови […]