Archive for ноември, 2016

Ное. 30 2016

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман ще тръгнем към Западния бряг и Палестина, за да видим Мъртво море, Йерихон и Витлеем. Приятно четене: Из Светите земи част […]

Ное. 29 2016

С Голф до Португалия (2): Cinque terre, Генуа, Монако

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция. Днес вече сме между градчетата на Cinque terre и Монако. Приятно четене: С Голф до Португалия част втора Cinque terre, Генуа, Монако На следващата сутрин трябваше да изминем няколко стотин километра, за да стигнем до района на град Ла Специя, където планирахме […]

Ное. 28 2016

Успенският пещерен манастир (Крим, Украйна)

Днес Цветан ще ни води до Крим – до Успенския пещерен манастир край татарското градче Бахчисарай. Внимание: Описаният маршрут за влизане в Крим (през порт Кавказ) нарушава законите на Украйна и може да доведе до съдебно преследване за незаконно преминаване на границата! Законният начин за влизане в Крим е през граничните пунктове на Украйна и […]

Ное. 25 2016

Република Кипър – продължение (4 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме обиколката на остров Кипър с Форда на Валентин. Във втората част от пътеписа разгледахме Северен (турски) Кипър, след което влязохме в Република Кипър, т. е. на територията на Европейския съюз. Днес завършваме обиколката на гръцката част от острова и преминаваме отново на север за да се качим на ферибота за Турция. Приятно четене: С […]