Archive for октомври, 2016

окт. 31 2016

Из Светите земи (5): Петра (Йордания)

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, а после и Галилейското езеро. Последния път вече влязохме в Йордания, а днес вече сме в Петра Приятно четене: Из Светите земи част четвърта Петра Ден 5 Петра (и малко Аман) Денят ни […]

окт. 30 2016

Пътуване до Париж (4): Представление в Мулен Руж и замъците по Лоара

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , а предишния път тръгнахме из Париж. Днес, освен Париж с Айфеловата кула, ще отидем на представление в Мулен Руж и ще обиколим из замъците по река Лоара. Приятно четене: Представление в Мулен Руж и замъците по Лоара […]

окт. 29 2016

Преблажената Богородица от квартал Сряда в Истанбул

Честит рожден ден Република Турция! На днешния ден Османската империя изчезва в историята и се ражда днешната Република Турция. По тази повод Цветан ме помоли да публикуваме днешния истанбулски пътепис (въпреки, че пътуването е по време на тазгодишния Рамазан) Приятно четене: Преблажената Богородица от квартал Сряда в Цариград Çarşamba, Istanbul На въпроса ни: ,,Как да […]

окт. 21 2016

Гибралтар

„С питане до Цариград се стига“ е примерът, който ще следваме за да намерим днешната ни цел – Гибралтар. Питащият ще бъде Данаила 🙂 Приятно четене: Гибралтар – Несъществуващ на пътните табели Зимата се бави, за ужас на фермерите и за наше задоволство. Испанският „Слънчев бряг“ оправдава името си и ако го нямаше понякога бриза, […]