Archive for септември, 2016

сеп. 28 2016

Мароко (1): От Маракеш до нощта в Сахара

Мишо отново ще ни води на екскурзия – този път в Мароко. Започваме с Маракеш, а ще нощуваме в пустинята Сахара. Приятно четене и забележете какъв живот си живеят екскурзоводите 😉 Мароко с Мишо и Теди Пътепис за екзотично Мароко с Мишо и Теди. Част първа От Маракеш до нощта в Сахара Първи ден – […]

сеп. 27 2016

Крит – по следите на Минойците (2): Ираклио и Кносос

Продължаваме с пътуването на Бистра из  Крит – оставихме я на ферибота в Пирея, а днес сме в Кносос и Ираклио.  Приятно четене: Ираклио и Кносос част втора на Крит – по следите на Минойците В предишния пост вече разказах какво се случва докато се качим на превоз от континента, затова историята продължава директно на следващата сутрин. Събуждат […]

сеп. 26 2016

Пътуване до Париж (2): Париж

С Влади пристигаме в Париж – по пътя спряхме във Виена, а днес тръгваме из френската столица Приятно четене: Париж, пристигането част втора на Пътуване до Париж Постепенно магистралата се оформя, става все по-натоварен трафика. Но ние много набързо се оказахме пред хотела – някъде в периферията на Париж Париж е ограден от всички страни с един магистрален […]

« Newer Entries - Older Entries »