Archive for май, 2016

май 26 2016

Истанбул с мотор (4): Дворецът Долмабахче и паркът Миниатюрк

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започваме втория ден на пътешествието, през което ще разгледаме двореца Долмабахче и парка Миниатюрк. Приятно четене: Истанбул с мотор част четвърта Дворецът Долмабахче и […]

май 25 2016

Зимбабве: На гости у вожда на племето ндебеле

Днес сме на гости на едно африканско село – Чидобе в Зимбабве. Къде, какво, как – в разказа на Дани за живота на ндебеле в южната половина на Африка. (с гордост установявам, че това не е първия път, когато разказваме за ндебеле на нашия сайт!) Приятно четене: Зимбабве На гости у вожда на племето ндебеле […]

май 20 2016

Малта в 7 дни

Заминаваме за Малта – Цветелина ще ни бъде водач. Приятно четене: Малта в 7 дни През месец февруари се предлагат малко дестинации – предимно в топли места и това е обяснимо. След не дълъг размисъл решаваме, че нашата посока е Южна Европа и по-точно Малта. Туристическите фирми предлагат два варианта-2 или 7 дни, тъй като […]

май 19 2016

Тенис-турнир в Монте Карло и неповторимата Ривиера

Време ни е за тенис, време ни е за Лазурен бряг! Бисер и Нели ще ни водят до Монте Карло, Ница и Лазурния бряг. Приятно четене: Тенис-турнир в Монте Карло и неповторимата Ривиера Всяка година през април в Монте Карло се провежда тенис-турнир от категория Мастърс 1000 Като такъв, в него участват най-силните тенисисти. Турнирът […]