Archive for март, 2016

мар. 31 2016

В Барселона за 3 дена (2): Паркът Гюел, Тибидабо и Монтжуик

Заедно с Галена продължаваме из Барселона – първият ден беше посветен на Камп ноу и Саграда фамилия, през втория ще обиколим парка Гюел, хълмовете Тибидабо и Монтжуик. Приятно четене: В Барселона за 3 дни втора част Паркът Гюел, Тибидабо и Монтжуик Ден втори За днешният ден по програма бях предвидила обиколка чрез автобусите „Hop On-Hop Off”, за  да […]

мар. 30 2016

Тайланд – Лаос – Камбоджа (1): Пристигане в Банкок

С Атанас тръгваме на пътешествие из Индокитай 🙂 Започваме с Банкок, приятно четене: Пристигане в Банкок част първа на Тайланд – Лаос – Камбоджа И сега ми трепва сърцето като ми замирише на Азия. Или като я видя на сън. И усещам свобода… и безгрижие… и безкрайна доброта… Много пъти си събирах мислено куфарите, понякога […]

мар. 29 2016

Фори из Балканите (5): Албания: При гораните в Шищавец

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. После влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, продължихме из албанските планини, а днес ще тръгнем отново в посока Косово, но ще спрем при гораните – непризнатите от никого български мюсюлмани в Албания и Косово.  Приятно четене: Албания: При […]

мар. 28 2016

Истанбул с мотор (2): Света София, Цистерните и Синята джамия

След кат с мотора на Тони пристигнахме в Истанбул, днес ще започнем с обиколката му. Приятно четене: Истанбул с мотор част втора Света София, Цистерните и Султан Ахмет Храм Света София в Истанбул е най-яркият паметник на византийското архитектурно майсторство и символ на златния век на Византия. Храмът е разположен в историческия център на града, […]